Przyczyny rozpowszechniania świętej podobizny Buddy Uzdrowienia (Medycyny)

Napisane po chińsku przez Zeng Zuokang

Przetłumaczone na angielski przez Stanleya Lam

Tłumaczenie na polski: Rafał Seremet

Click here for a full size image

Cudowna inspiracja wywołana rytuałem poświęcania

(Zeng Zuokang, emerytowany nauczyciel z Tajwanu, 9 wrzesień 1996)

Ta podobizna Buddy Mistrza Uzdrowienia (Buddy Medycyny) została nabyta na aukcji meblowej około siedem lat temu. Z powodu swojej dużej atrakcyjności wizualnej, początkowo zamierzałem potraktować ją głównie jako ozdobę mojego pokoju mieszkalnego (salonu).

W połowie 1992 roku, kiedy Dr Yutang Lin, podczas powrotu ze swojej podróży na Tajwan, odwiedziła mój dom, ujrzał ten posąg i zaproponował, że go poświeci. Po trzech dniach od tej konsekracji, wcześnie rano pomiędzy godziną 5 a 6, kiedy ciągle jeszcze znajdowałem się w łóżku, ujrzałem tę podobiznę Buddy Medycyny posiadającą potężne złote ciało; jego ręka mocno uderzyła szczyt mojej głowy. W wyniku tego moje ciało stało się gorące i doznanie to utrzymywało się przez cały dzień; mówiąc dokładniej – mój język sprawiał wrażenie tak gorącego, jakby płonął. Całe to odczucie było jednak bardzo przyjemne, i w moim ciele był taki komfort, że nie musiałem nawet przez cały dzień korzystać z toalety.

Z powody tych doznań, w nocy zadzwoniłem do Dr Lin w Stanach Zjednoczonych, pytając o to niezwykłe zjawisko. Dr Lin wyjaśnił mi, że było to następstwem poświęcenia posągu, które spowodowało przywołanie aktywności Buddy. Stąd też tego rodzaju zdarzenie, jakim było moje doznanie błogosławieństwa, powinno być dobrym znakiem. Od tamtej chwili umieściłem ten posąg na moim domowym ołtarzu, rano i wieczór każdego dnia ofiarowuję mu i zapalam kadzidła, robię przed nim pokłony, śpiewam imię Buddy i recytuję Diamentową Sutrę.

Dr Lin zasugerował, abym rozpowszechniał wśród innych osób zdjęcie tego posągu. Dlatego też sfotografowałem tę podobiznę Buddy Medycyny i zacząłem przekazywać to zdjęcie moim bliskim, krewnym i przyjaciołom.

Cudowne pojawienie się podobizny na szczycie namiotu

Napisał Lin Xiaomei, nauczyciel szkoły publicznej w Cao Tun, Nantou County, Taiwan

Trzynastego lipca 1996-go roku Związek Czytelników Zhongxin organizował wycieczkę na górę Hehuan. Początkowo, kiedy zaczęliśmy wspinaczkę u podnóża, było bardzo gorąco, jednak po przekroczeniu Wushe, zaczęło robić się coraz bardziej mgliście i chłodno. Kiedy osiągnęliśmy cel nasze wycieczki rozpadał się mały deszcz, jednak pomimo tego każdy w dobrym nastroju rozbijał namiot.

W górach zmierzch nadszedł stosunkowo wcześnie. Zjedliśmy kolacje i gawędziliśmy między sobą. Jednak w tym czasie deszcz i wiatr stawały się coraz silniejsze i silniejsze. Nie mając możliwości schronienia się gdzie indziej, mogliśmy jedynie wycofać się w głąb namiotu. Jednak deszcz i wiatr stawały się tak bardzo gwałtowne, że nasz namiot przeraźliwie szumiał i łomotał nad całą doliną. Wydawało się, iż w tej straszliwej ulewie i wichurze, nasz namiot wkrótce zostanie całkowicie zdmuchnięty.

W tej przerażającej sytuacji, zacząłem po prostu śpiewać NAMO GUAN SZI YIN PUSA (Schronienie w Bodhisattwie Awalokiteśwarze – po chińsku). Po pół godziny, na szczycie naszego namiotu nagle pojawiła się podobizna Buddy Uzdrowienia, którego zdjęcie dał mi mój kuzyn, pan Zeng Zuokang. W tych ciemnościach podobizna posągu Buddy była niespotykanie świetlista; trwało to około minuty. Poczułem wtedy znaczną ulge w napięciu i powoli zasnąłem.

Około godziny jedenastej w nocy deszcz zaczął coraz bardziej się uspokajać. O godzinie trzeciej nad ranem niebo zupełnie się wypogodziło. Dlatego wielu z nas wyszlo na zewnątrz oglądać gwiazdy, a następnie wschodzące słońce. To była naprawdę niezapomniana noc.

Wydrukowanie kopii podobizny do publicznej bezpłatnej dystrybucji

Po tych dwóch niezwykłych zdarzeniach, zdecydowałem się wydrukować tysiąc kolorowych kopii tej świętej podobizny Buddy Medycyny, w celu bezpłatnego publicznego jej rozpowszechniania. Dodatkowo Dr Lin poprosił mnie, abym przesłał negatywy tego zdjęcia do wielu miejsc w Stanach Zjednoczonych, Malezji i na Tajwanie, tak aby wszędzie wyznawcy mogli sobie je kopiować. Niech wszyscy, którzy otrzymają tę podobiznę czczą ją z szacunkiem, aby mogli uzyskać jej błogosławieństwo.

Kontakt w celu uzyskania darmowej kopii

(proszę podać swoje imię i nazwisko, oraz adres pocztowy)

Dr. Yutang Lin

705 Midcrest Way

El Cerrito, CA 94530-3310

U.S.A.

lub e-mail:

info@yogichen.org

Causal Origin for Distribution of the Holy Image of Healing Buddha

[Home][Back to list][Causal Origin for Distribution of the Holy Image of Healing Buddha]